Thursday, April 23, 2009

Hahahaha-Des

Hah..my saringan sucks.. even though i almost get a medal in cakera.. Damn.... i got 6th for throwing my discus out.. don ask me about lembing.. i sucks. Haha today, Mr Rizal, which is my form teacher ask us to do some karangan competition about pencegahan jenayah. Then I did! This is my karangan-(revised)

Don't laugh.. Im serious!xD poor grammar!
Mencegah jenayah akan bermanfaat. Desmond Chan dari 4s10 pandai mencegah jenayah, pandai bertangggungjawab, pandai mengguna pistol, pandai membunuh sakai, pandai membunuh Loo Tong yang. Oleh itu, Yong kai xin yang sedang duduk disebelah atau ditepi di dalam kelas 4s10 ini tidak pandai langsung. Selain itu, Liew Bi hui memang tak pandai juga. Kebodohan pelajar-pelajar 4s10 kecuali Desmond Chan telah menyebabkan Desmond Chan menjadi pandai. Tambahan pula, Desmond Chan juga dikenali sebagai ubi kayu besar. Manakala Ooi Kay zhi dikenali sebagai sotong, Jimmy- anjing atau the "dog" dan pelajar 4s10 yang lain dikenali sebagai ubi kayu.

Pelajar 4s10 juga boleh digunakan sebagai bahan pemasakan "kerabu 4s10". cara-cara untuk memasak makanan syurga "heavenly food"(Maharaja Cina pun tidak mempunyai hak untuk makan makanan syurga yang canggih, hebat, cantik, sedap, enak, sexy seperti gadis perempuan Desmond Chan ini) ialah and perlu menggunakan minyak(fats) dari pelajar 4s10 yang dikenali sebagai ubi kayu ini untuk marinate Jimmy the dog supaya dapat menghasilkan perisa yang lebih enak. Selepas itu, Jimmy the dog dimasukkan ke dalam wok untuk dimasak sampai IA mati KONG KIAO. Lalu, Ooi Kay zhi the sotong dimasukkan juga untuk memhasilkan bau sotong INK yang enak itu.Untuk menyebabkan makanan itu lebih sedap, UBI KAYU 4s10 dimassukkan juga YUM YUM...

ALAMAK, Soalan terpesong! Tak apa, itu introduction saja. Okay, jom kita teruskan karangan ini. Jenayah akan dikurangkan jika makanan syurga "Kerabu 4S10" dapat dicipta atau dimasak. Di samping itu, Kelas 4s10 juga mempunyai powerpuff girls yang bernama Pamela Wan, Kimberly Choo dan Lim Hui Ting. Nama kumpulan mereka ialah P K L juga dikenali Pok Kai Lah hamsap lou. Menurut "Buku Universe" yang ditulis oleh Desmond Chan, mereka merupakan powerpuff girls ya selalu bergaduh dengan serigala warna, lelaki yang hamsap(hamsap lou). Powerpuffgirls ini sangat hebat, sehingga Desmond Chan dari 4S10 tidak sanggup bergaduh dengan mereka.

Kesimpulannya, Desmond merupakan seorang yang pandai, hebat, cantik, bergaya dan kuat(stronger than Tong Yang).
-Des

0 comments:

Post a Comment